Rad imam življenje
S Slovensko karitas in njenimi srčnimi zaposlenimi dobro sodelujemo že mnoga leta. Naše vrednote se dopolnjujejo, zato delo pri projektih vedno poteka gladko, s popolnim medsebojnim zaupanjem, pomočjo in razumevanjem.
Skupaj smo v zadnjih petih letih izredno uspešno ustvarili več zgodb, ki so odmevale doma in v tujini.
Ponosni smo, da so nas povabili k pripravi in izvedbi ozaveščevalne kampanje Rad imam življenje, s katero smo želeli v današnjem, preveč materialistično in storilnostno naravnanemu svetu, osvetliti in okrepiti temeljne človeške vrednote, kot so medsebojna pomoč, ljubezen, modrost, naklonjenost in povezanost.
Glavna cilja kampanje sta bila spodbujanje družbene ozaveščenosti o pomembnosti spoštovanja vrednosti življenja ter odgovorno razpravo o temi evtanazije in predlogu novega zakona ter spodbujanje paliativne oskrbe.
Kampanjo smo izvedli v sodelovanju s Slovenskim društvom Hospic, Spominčico, Slovenskim združenjem paliativne in hospic oskrbe ter Zvezo paraplegikov Slovenije.
Aktivnosti:
- Priprava promocijske strategije.
- Izdelava celostne grafične podobe, logotipa in slogana.
- Izdelava spletne strani, ki je služila kot informacijsko središče za ozaveščanje o kampanji.
- Priprava ozaveščevalnih in izobraževalnih vsebin za spletno stran, družbena omrežja ter ostalih promocijskih vsebin.
- Urednikovanje družbenih omrežij in spletne strani.
- PR-aktivnost (organizacija in koordinacija tiskovne konference, sodelovanje z novinarji, spremljanje objav …).
- Izvedba različnih promocijskih aktivnosti in priprava promocijskih materialov (zunanje oglaševanje, pridobivanje brezplačnih objav v medijih …).
- Izvedba nagradnega natečaja.
O simbolih kampanje in sloganu:
Skrbna premišljenost, katero komunikacijsko sporočilo postaviti v ospredje, ki bo ozaveščalo in spodbujalo bolj človeški pristop v skrbi za tiste, ki se soočajo z boleznijo in njihove bližnje, krepilo spoštovanje do človeškega življenja in priznavalo enake pravice ter dostojanstvo vsakega posameznika, ne glede na njegovo zdravstveno stanje ali starost, je bila ključnega pomena za uspeh kampanje.
S sloganom “Rad imam življenje” smo zajeli pozitiven odnos do življenja, ljubezen in veselje do življenja, poudarili njegovo dragocenost, lepoto, edinstvenost in vrednost ter izpostavili pozitivne plati.
Logotip smiselno odraža identiteto kampanje, pritegne pozornost ter ustvari prepoznavno vizualno podobo, ki v celoti izraža vrednote kampanje. Elemente logotipa smo med seboj uspešno povezali v skladno celoto:
- Srce simbolizira ljubezen, sočutje in vrednost medčloveških odnosov.
- Roke simbolizirajo solidarnost, podporo, negovanje in poudarjajo pomembnost medsebojne pomoči in skrbi za tiste, ki so v težkih okoliščinah in potrebujejo podporo.
- Drevo simbolizira življenje, stabilnost in povezanost z naravo. S svojimi koreninami in vejami predstavlja kontinuiteto in rast čez čas.
- Krogi življenja predstavljajo različne vidike življenja in neprekinjen proces od rojstva do starosti. Prikazujejo, da je življenje unikatno kot mehurček in hkrati vpeto v širši družbeni okvir.