(Najmanj) 5 razlogov za uporabo vsebinskega marketinga

Balis-buticna-agencija-blog-razlogi_za-_uporabo_vsebinskega_marketinga

(Najmanj) 5 razlogov za uporabo vsebinskega marketinga

Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.

Kaj podjetje pridobi z deljenjem kakovostne vsebine?

Z deljenjem kakovostne vsebine podjetje:

  • dviguje svoj ugled,
  • gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci,
  • kaže svojo strokovnost in znanje,
  • veča svojo prepoznavnost,
  • s svojimi kupci gradi dolgoročne odnose in jih pretvarja v zagovornike.

Če (potencialni) kupci verjamejo vsebini …

… in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.

Večja kot je vrednost vsebine za uporabnika (kupca in potencialnega kupca), lažje in hitreje bo ta gradil zaupanje.

S kakovostno vsebino podjetje doseže svojo strokovnost in znanje.

Taka vsebina prinese večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost. Z deljenjem le-te, prek mnogih različnih kanalov, pa bodo uporabniki podjetje začeli dojemati kot avtoriteto v panogi oz. na določenem področju.

V času globalizacije in velike konkurence, ko svetovni splet omogoča nakupovanje prek celega sveta je vlaganje v grajenje dolgoročnih odnosov s svojimi kupci za podjetja izrednega pomena. Odlične vsebine, ki so kupcu v pomoč tudi po nakupu, spodbujajo ponovne nakupe.