Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.
KAJ PODJETJE PRIDOBI Z DELJENJEM KAKOVOSTNE VSEBINE?
Z deljenjem kakovostne vsebine podjetje:
– dviguje svoj ugled,
– gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci,
– kaže svojo strokovnost in znanje,
– veča svojo prepoznavnost,
– s svojimi kupci gradi dolgoročne odnose in jih pretvarja v zagovornike.
ČE (POTENCIALNI) KUPCI VERJAMEJO VSEBINI …
… in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.
Večja kot je vrednost vsebine za uporabnika (kupca in potencialnega kupca), lažje in hitreje bo ta gradil zaupanje.
S KAKOVOSTNO VSEBINO PODJETJE DOKAŽE SVOJO STROKOVNOST IN ZNANJE.
Taka vsebina prinese večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost. Z deljenjem le-te, prek mnogih različnih kanalov, pa bodo uporabniki podjetje začeli dojemati kot avtoriteto v panogi oz. na določenem področju.
V času globalizacije in velike konkurence, ko svetovni splet omogoča nakupovanje prek celega sveta je vlaganje v grajenje dolgoročnih odnosov s svojimi kupci za podjetja izrednega pomena. Odlične vsebine, ki so kupcu v pomoč tudi po nakupu, spodbujajo ponovne nakupe.