Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.
Kaj podjetje pridobi z deljenjem kakovostne vsebine?
Z deljenjem kakovostne vsebine podjetje:
- dviguje svoj ugled,
- gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci,
- kaže svojo strokovnost in znanje,
- veča svojo prepoznavnost,
- s svojimi kupci gradi dolgoročne odnose in jih pretvarja v zagovornike.
Če (potencialni) kupci verjamejo vsebini …
… in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.
Večja kot je vrednost vsebine za uporabnika (kupca in potencialnega kupca), lažje in hitreje bo ta gradil zaupanje.
S kakovostno vsebino podjetje doseže svojo strokovnost in znanje.
Taka vsebina prinese večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost. Z deljenjem le-te, prek mnogih različnih kanalov, pa bodo uporabniki podjetje začeli dojemati kot avtoriteto v panogi oz. na določenem področju.
V času globalizacije in velike konkurence, ko svetovni splet omogoča nakupovanje prek celega sveta je vlaganje v grajenje dolgoročnih odnosov s svojimi kupci za podjetja izrednega pomena. Odlične vsebine, ki so kupcu v pomoč tudi po nakupu, spodbujajo ponovne nakupe.