Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke je bistven element razvoja vsake blagovne znamke. Naložba v prepoznavnost blagovne znamke je pomembna za pridobivanje novih kupcev, ohranjanje obstoječih in višanje prodaje.
Izredno močno orodje za večanje prepoznavnosti podjetja, blagovne znamke, kot avtoritete na določenem področju in doseganja marketinških ciljev podjetja je pravilno izvajan vsebinski marketing, ki ima temelje na zapisani strategiji.
Vsebinski marketing lahko pripomore h grajenju dolgoročnega dobičkonosnega odnosa s kupci ter ustvarjanju zagovornikov.
Visoko kakovostne in strokovne vsebine prinesejo večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost.
Z deljenjem kakovostne vsebine si podjetje dviguje svoj ugled in gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci. Če verjamejo vsebini in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.