Kako vsebinski marketing opredeljujejo svetovne avtoritete?

Balis-buticna-agencija-blog-Vsebinski_marketing-pisanje_za_splet

Kako vsebinski marketing opredeljujejo svetovne avtoritete?

Za vas sem se poglobila v različno literaturo in preverila, kako vsebinski marketing opredeljujejo različne svetovne avtoritete.

Opredelitev vsebinskega marketinga je precej, zato navajam nekatere pomembnejše.

Joe Pulizzi, Content marketing institute

Vodilna svetovna organizacija za izobraževanje in usposabljanje o vsebinskem marketingu Content marketnig institute, katere ustanovitelj je Joe Pulizzi, že skoraj 20 let poučuje podjetja o tem, kako pritegniti in obdržati stranke s prepričljivimi in večkanalnimi zgodbami, vsebinski marketing pa opredeljuje takole:

»Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, ki je osredotočen na ustvarjanje in distribucijo dragocenih, ustreznih in doslednih vsebin, z namenom pritegniti in obdržati določeno občinstvo ter ga na koncu spodbuditi k dobičkonosni aktivnosti« (CMI, 2019).

Joe Pulizzi ob tem v svoji knjigi Epic Contetnt Marketing doda, da vsebinski marketing lahko izkoristi vse kanale – tiskane, digitalne, mobilne, osebne, družbene – in zaposluje kupca v posamezni ali vseh fazah nakupnega procesa: od pridobivanja pozornosti do zadrževanja in pretvarjanja v lojalne stranke.

Damian Ryan, ustanovitelj Globalne akademije za digitalni marketing

Ryan v svoji knjigi Understanding Digital Marketing pravi: »Vsebina v nešteto različnih oblikah je valuta, ki jo tržniki uporabljajo za sodelovanje, interakcijo, vplivanje na svoje stranke« (Ryan, 2017).

Simon Kingsnorth, najbolje prodajan avtor knjižnih uspešnic s področja digitalnega marketinga

Prav g. Kingsnorth je bil ta, ki je izrekel znameniti stavek »Content is king«, kar v prevodu pomeni:

»Vsebina je kralj.« Na svoji spletni strani piše, da internet postaja vse verodostojnejši kanal informacij in bolj kot iskanje tehničnih rešitev, s katerimi bi pripeljali uporabnike na spletno stran, je za uporabnike pomembno ustvariti nekaj koristnega v smislu, da si bodo spletno stran želeli obiskati. Poudarja, da je prepričljiva vsebinska strategija, ki je relevantna in sveža ter zajema tako proaktiven kot reaktiven pristop in je integrirana ter podprta s strategijo

Sonja Jefferson, ustanoviteljica organizacije Valuable content

Strokovnjakinja vsebinskega marketinga, tekstopiska in predavateljica S. Jafferson pravi:

»Vaša vsebina je pomembna! Vsebina je vse, kar podjetje pove o svojem poslu. Če podjetje govori z namenom, da bi se povezali s svojimi strankami, je pri tem pomemben razmislek, skrb in spretnost. Pri vsebini nikoli ne gre le za polnjenje prostora s čarobnimi besedami.« (Jefferson in Tanton, 2019).

Viri:
CMI (2019) ’What Is Content Marketing?’, Elektronski vir, https://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/, [dostop 9. septembra 2019].
Ryan, D. (2017) Understanding Digital Marketing. Marketing strategies engaging the digital generation, Fourth edition, New York, Kogan Page Ltd.
Kingsnorth, S. (2019) ’Content’, Elektronski vir, https://simonkingsnorth.com/strategy/content/, [dostop 9. septembra 2019].
Jefferson, S. in Tanton, S. (2019) ’Everything we’ve learned about content (so far)’, Elektronski vir, https://www.valuablecontent.co.uk/blog/everything-weve-learned-about-content-so-far, [dostop 10. septembra 2019].