Sovita
Sovita je vodilno slovensko podjetje s področja prehranskih storitev in eno redkih podjetij pri nas, ki hkrati zagotavlja tudi podporne storitve – inženiring in »facility management«.
Na slovenskem trgu so prisotni že 30 let, najprej pod blagovno znamko Sodexo. Po uspešnem managerskem prevzemu pa že nekaj let hodijo po samostojni poslovni poti pod imenom Sovita.
S podjetjem aktivno sodelujemo še iz časov Sodexa. Njihova »hišna agencija«, kot nam radi pravijo, smo že več kot 10 let.
Uspešno dolgoročno sodelovanje s Sovito je odraz odprtih medsebojnih odnosov in našega dobrega poznavanja njihovega poslovanja, vrednot in vizije, kar nam omogoča hitre reakcije na njihove potrebe, spremembe na trgu in v njihovem poslovnem okolju.
Dolgoročno sodelovanje predstavlja veliko prednost tudi za Sovito. Kot zunanji partner lahko poleg vpogleda v njihovo delovanje ohranjamo tudi perspektivo »od zunaj«. To nam omogoča boljšo sposobnost razumevanja različnih situacij, prinaša svežino ter inovativne ideje k reševanju njihovih izzivov ali uresničevanju želja.
Svojo vlogo »hišne agencije« jemljemo resno, pri čemer se stalno osredotočamo na krepitev njihove tržne pozicije v Sloveniji in stalnega izboljšanja vidnosti blagovne znamke.
Odgovorne osebe usmerjamo in izobražujemo v smeri čim samostojnejšega in čim bolj suverenega vodenja marketinških aktivnosti.
Aktivnosti:
- priprava marketinške strategije;
- stalna podpora marketinškemu oddelku s svetovanjem, izobraževanjem in kreiranjem idej;
- izvedba različnih promocijskih aktivnosti;
- pomoč pri razvoju celostne grafične podobe Sovite;
- oblikovanje in izdelava različnih spletnih strani;
- priprava vsebine za spletne strani in optimizacija;
- priprava strategije nastopa na družbenih omrežjih;
- oblikovanje različnih promocijskih materialov (plakati, oglasi, etikete za hrano …).
Rezultati:
Naše sodelovanje vedno poteka gladko in brez zapletov.
Enako je bilo pri izdelavi spletne strani www.sovita.si, kjer smo uspešno sledili časovnici zaradi dobrega vodenja projekta in doslednega odzivanja naročnika, pri optimizaciji spletne strani pa smo presegli zastavljene cilje.
Kompleksna »custom made« oblikovana in izdelana spletna stran v platformi WordPress je uresničila potrebe in želje naročnika po interaktivnosti, kasnejšem samostojnemu urejanju strani in uvrstitvi s ključnimi besedami v iskalnike. S kar petimi ključnimi besedami smo se pozicionirali na prva mesta na Googlu, s tremi na drugo mesto ter z eno ključno besedo na peto mesto in eno na šesto mesto. Pri tem smo krepko prehiteli konkurenco.