Slovenski knjižni sejem

Slovenski knjižni sejem je največji in najprestižnejši dogodek v Sloveniji, kjer na enem mestu vsi slovenski knjižni založniki predstavljajo aktualne knjižne novosti ter množico knjižnih dogodkov. Poleg predstavitve založnikov in prodaje, je vzporedno organiziran bogat spremljevalni program, ki gosti mnoge znane goste in navdušuje obiskovalce.

V zadnjih letih je sejem doživel več sprememb – leta 2021 je zaradi pandemije covid potekal le spletno, leto kasneje hibridno, hkrati pa se je po več desetletjih selil na novo lokacijo – Gospodarsko razstavišče. Novosti, predvsem selitev na novo lokacijo so zahtevale povsem drugačen pristop h komunikaciji in promociji.

AKTIVNOSTI

  • Izdelava marketinške strategije in komunikacijskega načrta
  • Promocijske aktivnosti (oglaševanje, priprava promocijskih materialov, medijska sponzorstva …)
  • Priprava in pošiljanje sporočil za javnost
  • Urednikovanje družbenih omrežij
  • Načrtovanje in izvedba različnih nagradnih iger
  • Urejanje in urednikovanje spletne strani
  • Komunikacij in koordinacija promocije z založniki
  • Nagovor ambasadorjev in vplivnežev

REZULTATI

Strategija promocije spletnega sejma se je izkazala za učinkovito, saj smo na vseh spletnih platformah v času sejma dosegli več kot 160.000 obiskovalcev, kar je več, kot leto poprej.

38. knjižni sejme, ki je potekal na Gospodarskem razstavišču, pa je po obisku in številu prodanih knjig podrl vse rekorde. Sejem je obiskalo skoraj 50.000 obiskovlacev.