Slovenski knjižni sejem
Slovenski knjižni sejem je največji in najprestižnejši dogodek v Sloveniji, kjer na enem mestu slovenski knjižni založniki predstavljajo aktualne knjižne novosti ter množico knjižnih dogodkov, ki gostijo znane goste in navdušujejo obiskovalce.
Pri promociji Knjižnega sejma že več let tesno sodelujemo z Zbornico knjižnih založnikov in knjigotržcev.
V zadnjih letih je sejem doživel več sprememb, ki so zahtevale drugačen, svež pristop h komunikaciji in promociji. Naše izkušnje in dobro večletno sodelovanje z upravnim in programskim odborom sejma so nam pomagali, da smo uspešno preoblikovali in izvedli celovito promocijsko kampanjo, ki je zajela vse pomembne vidike dogodka ter dosegla izjemen obisk.
Aktivnosti:
- izdelava marketinške strategije in komunikacijskega načrta;
- vsakoletna izdelava celostne grafične podobe;
- izvedba promocijskih aktivnosti in nadzor nad njimi: oglaševanje, priprava promocijskih materialov, pridobivanje medijskih sponzorstev …
- izvedba PR-aktivnosti: sodelovanje z novinarji, sodelovanje pri pripravi tiskovne konference, priprava in pošiljanje sporočil za javnost …
- urejanje in urednikovanje spletne strani ter družbenih omrežij;
- načrtovanje in izvedba različnih nagradnih iger;
- komunikacija in koordinacija promocije z založniki;
- nagovor ambasadorjev in vplivnežev ter izvedba sodelovanja.
Rezultati:
Zadovoljstvo naročnika se kaže v našem dolgoročnem sodelovanju, saj za promocijo Slovenskega knjižnega sejma skrbimo že vrsto let. Vsako leto beležimo izjemne rezultate – povečali so se obisk sejma, prodaja knjig in zanimanje novinarjev za poročanje o dogodku. S premišljenim nastopom na družbenih omrežjih spodbujamo ljubitelje knjig in sejma, da tudi sami ustvarjajo in delijo vsebino, v povezavi z literaturo in sejmom. V času sejma so tako družbena omrežja preplavljena z dogodki, ki se odvijajo na sejmu, in knjižnimi novostmi.
Ponosni smo, da je leta 2023 Knjižni sejem po zaslugi njegove tradicije ter naše odlično zasnovane in vodene promocije po obisku in številu prodanih knjig podrl vse rekorde. Sejem je prvič v svoji zgodovini obiskalo več kot 50.000 obiskovalcev. Na družbenih omrežjih smo v času projekta dosegli več kot 100.000 uporabnikov.