Društvo upokojencev NLB
Društvo upokojencev NLB skrbi za lepši vsakdan svojih članov že 40 let. Zanje ustvarjajo priložnosti za medsebojno druženje, povezovanje in aktivno preživljanje prostega časa.
Upravni odbor Društva upokojencev NLB se je na nas obrnil v času obeležitve 40.-letnice delovanja, z željo in potrebo po oblikovanju celostne grafične podobe ter izdelave njihove prve spletne strani, ki bi bila orodje za komunikacijo z obstoječimi člani ter predstavitev svojega delovanja širši javnosti.
Za sodelovanje z nami so se odločili predvsem zaradi izkušenj z delom s starejšimi, saj več let sodelujemo z Univerzo za tretje življenjsko obdobje. Menili so, da bodo pri uvajanju nove komunikacijske tehnologije potrebovali nekoga z večjo mero potrpežljivosti, razumevanja, svetovanja ter izobraževanja.
Sodelovanje nam je v čast in ponos, saj smo prepoznali pomembnost njihovega poslanstva in vpliva, ki ga imajo na kakovost življenja starejših. K projektu smo pristopili z največjo skrbnostjo in pozornostjo, da bi njihove specifične potrebe ustrezno zadovoljili. Njihova želja je bila tudi, da bi bili pri urejanju spletne strani samostojni, a bi hkrati imeli nekoga, ki jim bo ves čas stal ob strani.
Aktivnosti
- oblikovanje celostne grafične podobe (logotip, dopisi, plakati in drugi promocijski materiali);
- oblikovanje in izdelava spletne strani;
- priprava vsebine za spletno stran;
- izdelava strategije nastopa na družbenih omrežij;
- oblikovanje in priprava vsebin za zagon družbenega omrežja.
Rezultati
Nova podoba Društva upokojencev NLB in premišljeno zasnovan logotip jasno izražata njihove vrednote – medsebojno povezovanje in pomoč.
Spletna prisotnost je društvu dvignila prepoznavnost tako med zaposlenimi ali nekdanjimi zaposlenimi v NLB kot tudi ugled med obstoječimi člani in upravo NLB. Nova podoba in spletna stran sta bili pri obstoječih članih, upravi NLB ter širši javnosti lepo sprejeti in deležni mnogih pohval.
Člani redno obiskujejo stran in na njej poiščejo potrebne informacije o izletih, drugih aktivnostih in različne novice. Mlajši upokojenci, ki so digitalno spretnejši, pa se v članstvo društva ali na različne dogodke prijavijo kar preko spleta. Tako imajo tudi delujoči v društvu boljši pregled nad različnimi prijavami in zbirnik podatkov na enem mestu.
Postopoma skupaj širimo njihovo spletno prisotnost – že po enem letu smo jim odprli Facebook stran in jih opolnomočili za samostojno vodenje družbenih omrežij, kjer predstavljajo svoje aktivnosti, dogodke in novosti v društvu. Ta korak je zanje pomemben, saj dodatno povečuje njihovo vidnost in spodbuja interakcijo s člani ter širšo skupnostjo.
Iskreno zadovoljstvo naročnika z novo podobo, spletno stranjo in predvsem z našim potrpežljivim pristopom ter stalno podporo je okrepilo zaupanje in razvilo dolgoročno sodelovanje. Ob tem ne moremo mimo tega, da se skupnih sestankov vedno iskreno veselimo, saj kar poka od pozitivne energije in smeha. Odlična kombinacija strokovnosti in sproščenosti vedno ustvari prijetno delovno okolje in produktivno sodelovanje.