Ne glede na to, ali ste veliko ali majhno podjetje, ima vaša storitev ali produkt svojo zgodbo in svoj namen, s katerim vašim kupcem pomaga reševati njihove težave.
Cilj vsebinskega marketinga je, da preko vsebine svojim potencialnim kupcem predstavite svojo storitev ali izdelke. Vaša vsebina mora biti kakovostna, zanimiva in unikatna ter mora pritegniti ciljne kupce. Le s takšno vsebino boste gradili na ugledu in prepoznavnosti svoje blagovne znamke in posledično povečali prodajno moč svojih storitev ali produktov. Za uspeh vsebinskega marketinga velikost vašega podjetja ni pomembna, temveč skrbno načrtovana, kakovostna in dosledno izvajana vsebinska strategija.
Z ustvarjanjem relevantnih in kakovostnih vsebin privabljate pozornost kupcev, vzpostavljate trajne odnose, krepite zaupanje in ugled.
S premišljenimi in načrtovanimi objavami lahko postanete avtoriteta na področju svoje niše. S tem bo narastlo povpraševanje po vaših izdelkih ali storitvah.
S strategijo vsebinskega marketinga in optimizacijo vsebin za iskalnike povečate organski promet na spletni strani, pridobite nove stranke in povečate prodajo.
Vsebinski marketing poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke, storitve ali izdelka ter prinaša dolgoročne učinke, saj vsebine lahko uporabljate dolgotrajno.
S pomočjo vsebin, kot so e-knjige ali priročniki, pridobivate nove kontakte, ki jih spremenite v kupce.
V primerjavi s klasičnim oglaševanjem je vsebinski marketing stroškovno bolj učinkovit in prinese dolgoročne rezultate. Primeren je tudi za mikro in mala podjetja.
Kako se vsebinskega marketinga lotimo v naši butični agenciji?
Najprej spoznamo vas, vaše podjetje, storitve, izdelke in vaše želje ter potrebe, nato pregledamo in ovrednotimo trenutno stanje vsebinskega marketinga vašega podjetja po različnih kanalih. Preučimo, kaj je dobro, kje potrebujete konkretne izboljšave, česa bi se še lahko lotili na novo in kaj bi imelo smisel opustiti.
Prav tako temeljito pregledamo tudi konkurenčna podjetja. To nam pogosto da globlji vpogled v samo panogo, hkrati na tak način ugotovimo, kje so vaše prednosti ali izzivi in kaj moramo še posebej izpostaviti.
Sledi priprava vašemu podjetju prilagojene vsebinske strategije. Strategijo vam vedno prestavimo, jo skupaj pregledamo, pokomentiramo in pridobimo vaše povratne informacije. Če imate predloge ali želje, jih upoštevamo.
Po potrditvi vsebinske strategije pričnemo z izvajanjem vsebinskih aktivnosti po korakih. Sproti preverjamo učinke in po potrebi aktivnosti prilagajamo.
Naše podjetje nima zanimive zgodbe. Kako naj se privlačno predstavimo?
Vsako podjetje ima za sabo tudi zanimivo zgodbo. In z vami jo bomo odkrili! Prvi korak je, da vas dobro poslušamo. Opis razvoja dogodkov pa prepustite nam! Zagotovo bomo našli kaj takega, kar bo navdušilo vaše idealne stranke!
Opisi artiklov niso zahtevni. Zakaj bi vam plačevali, da jih pripravite?
Res je. Opisovanje artiklov se zdi zelo preprosto, a hkrati tudi ni. Pri pisanju so zelo pomembne tri stvari: opisi morajo biti sistematični, lastnosti produktov dobro predstavljene, besede pa sestavljene tako, da bodo všeč tudi spletnim brskalnikom (temu rečemo, da mora biti besedilo SEO optimizirano). Naši opisi produktov to upoštevajo in vaše izdelke predstavijo na optimalen način.
Kako zahtevno je pisanje objav za socialna omrežja?
Pisanje za družbena omrežja ima v veliki meri svoja pravila in prav vsako družbeno omrežje ima svoje zakonitosti, ki jih je treba poznati, naj si gre za uporabo ključnikov, emojijev, naštevanj, pozivov k dejanju ali umeščanje objav na časovnico.
Septembra, svetovalne storitve Petra Bališ s.p.
Tacenska cesta 133A
1000 Ljubljana
To spletno mesto uporablja piškote. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.