Marketinška strategija je temelj razvoja blagovne znamke in ključ do prepoznavnosti, rasti in uspeha podjetja. Brez jasnega načrta marketing hitro postane neučinkovit ali celo izguba sredstev. Raziskave kažejo, da so podjetja z zapisano strategijo učinkovitejša in uspešnejša, saj jim služi kot vodilo za marketinške odločitve in aktivnosti.
V naši butični agenciji vam pomagamo oblikovati jasno in avtentično marketinško strategijo, prilagojeno vašemu poslovnemu modelu, ciljni skupini, ciljem in identiteti. Strokovno izdelana marketinška strategija ni strošek, temveč investicija v rast.
[Storitve izdelave marketinških strategij]
02. ─ Definicijo ciljne skupine
[Za koga Bališ.marketing]
Jasno identiteto blagovne znamke, po kateri se razlikujete od konkurence, ki izraža vaše vrednote in gradi čustveno povezavo s strankami.
Ciljno usmerjeno komunikacijo, ki nagovarja prave stranke in povečuje prodajo.
Večjo učinkovitost oglaševanja za boljše rezultate z nižjimi stroški.
Večjo konkurenčno prednost, da boste vedno korak pred drugimi.
Povečano zaupanje in kredibilnost , ki krepita lojalnost strank.
Dolgoročen uspeh, ki temelji na jasni in strukturirani usmeritvi aktivnosti.
spoznamo vašo blagovno znamko, cilje, vizijo in vrednote ter sedanje marketinške aktivnosti.
analiziramo panogo, ciljno skupino, konkurenco in trende ter ugotovimo, po čem se razlikujete od drugih.
oblikujemo zgodbo, identiteto, zaznavanje blagovne znamke, določimo ključne kanale, ton komunikacije, vsebinske pristope in oglaševalske strategije.
strategijo predstavimo, razložimo ključne korake in jo prilagodimo glede na vaše povratne informacije.
pripravimo akcijski načrt za izvedbo in po potrebi pomagamo pri izvedbi ter optimizaciji kampanj.
analiziramo rezultate in prilagajamo strategijo za dolgoročen uspeh.
Prav nasprotno. Strategija pomaga optimizirati marketinške vložke, tako da se izognete neučinkovitim kampanjam in usmerite proračun tja, kjer prinaša največji učinek. Podjetja z jasno zapisano marketinško strategijo zmanjšajo stroške oglaševanja do 50 %, hkrati pa povečajo konverzije (HubSpot).
V Bališ.Marketingu ne ponujamo univerzalnih rešitev – vsaka strategija temelji na vaših vrednotah, ciljih in unikatnosti blagovne znamke. Poudarek dajemo avtentičnosti, zato vaša komunikacija ni generična, ampak resnično izraža, kdo ste in kaj želite doseči.
Zelo je pomembno, da vas in vaše podjetje pred pripravo marketinške strategije ali komunikacijskega načrta dobro spoznamo, zato se srečamo na uvodnem sestanku. Zanima nas, kaj že delate, kako ste pozicionirani v javnosti in kakšne cilje želite dosegati.
Naša prva aktivnost je temeljita analiza trga, na katerem delujete. Ta obsega raziskavo ciljnega trga, identifikacijo konkurence, oceno tržnih trendov in priložnosti ter prepoznavanje ciljnega občinstva. Vse to nam pomaga pri pridobivanju vpogleda v okolje, v katerem delujete, in pri ugotavljanju ključnih izzivov in priložnosti.
Skupaj določimo cilje, ki jih želite doseči s svojimi marketinškimi aktivnostmi. Cilji se lahko nanašajo na povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, generiranje potencialnih strank, povečanje prodaje ali krepitev dolgoročnih odnosov s strankami.
Določimo ciljno publiko in persono – vašega idealnega kupca. To omogoča ciljno usmerjeno komuniciranje in prilagajanje marketinških sporočil.
Premišljeno izberemo trženjske pristope in kanale, ki so potrebni za učinkovito doseganje občinstva in optimalno porabo sredstev.
Pomembno je določiti sporočila in vrednosti blagovne znamke, ki jih boste prenašali z marketinškimi aktivnostmi. To obsega opredelitev edinstvenega prodajnega položaja, ključnih sporočil o vrednosti in tonalitete komunikacije.
Pripravimo tudi konkretne ideje in načrte za posamezne komunikacijske kampanje, ki vodijo k postavljenim ciljem.
Strategijo vam predstavimo, jo po potrebi dopolnimo in za vas izvedemo posamezne kampanje.
Septembra, svetovalne storitve Petra Bališ s.p.
Tacenska cesta 133A
1000 Ljubljana
To spletno mesto uporablja piškote. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.