Izdelava marketinških strategij.

Načrtujte svoj uspeh z učinkovito marketinško strategijo marketinško strategijo.

Marketinška strategija je temelj razvoja blagovne znamke in ključ do prepoznavnosti, rasti in uspeha podjetja. Brez jasnega načrta marketing hitro postane neučinkovit ali celo izguba sredstev. Raziskave kažejo, da so podjetja z zapisano strategijo učinkovitejša in uspešnejša, saj jim služi kot vodilo za marketinške odločitve in aktivnosti.

V naši butični agenciji vam pomagamo oblikovati jasno in avtentično marketinško strategijo, prilagojeno vašemu poslovnemu modelu, ciljni skupini, ciljem in identiteti. Strokovno izdelana marketinška strategija ni strošek, temveč investicija v rast.

[Storitve izdelave marketinških strategij]

Storitve.

Kaj obsega storitev pisanja besedil?
01. ─ Analizo trga in konkurence

02. ─ Definicijo ciljne skupine 

03. ─ Razvoj identitete blagovne znamke
04. ─ Pozicioniranje blagovne znamke
05. ─ Izbiro ključnih marketinških kanalov 
06. ─ Izdelavo vsebinskega in komunikacijskega načrta
07. ─ Pripravo akcijskih korakov

[Za koga Bališ.marketing]

Za koga.

Izdelava marketinške strategije je nujna izbira za vse, ki …
Bališ-grafika-cover intro
[Prednosti Bališ.marketing]

Prednosti.

Kaj pridobite z izdelano marketinško strategijo?

Jasno identiteto blagovne znamke

Jasno identiteto blagovne znamke, po kateri se razlikujete od konkurence, ki izraža vaše vrednote in gradi čustveno povezavo s strankami.

Ciljno usmerjeno komunikacijo

Ciljno usmerjeno komunikacijo, ki nagovarja prave stranke in povečuje prodajo.

Večjo učinkovitost oglaševanja

Večjo učinkovitost oglaševanja za boljše rezultate z nižjimi stroški.

Večjo konkurenčno prednost

Večjo konkurenčno prednost, da boste vedno korak pred drugimi.

Povečano zaupanje in kredibilnost

Povečano zaupanje in kredibilnost , ki krepita lojalnost strank.

Dolgoročen uspeh

Dolgoročen uspeh, ki temelji na jasni in strukturirani usmeritvi aktivnosti. 

[Zakaj Bališ.marketing]

Zakaj bi sodelovali z nami?

[Mnenja in reference]

Kako poteka sodelovanje?

Uvodna delavnica

spoznamo vašo blagovno znamko, cilje, vizijo in vrednote ter sedanje marketinške aktivnosti. 

Raziskovanje

analiziramo panogo, ciljno skupino, konkurenco in trende ter ugotovimo, po čem se razlikujete od drugih.

Razvoj marketinške strategije

oblikujemo zgodbo, identiteto, zaznavanje blagovne znamke, določimo ključne kanale, ton komunikacije, vsebinske pristope in oglaševalske strategije.

Predstavitev in prilagoditve

strategijo predstavimo, razložimo ključne korake in jo  prilagodimo glede na vaše povratne informacije.

Dopolnjevanje in implementacija

pripravimo akcijski načrt za izvedbo in po potrebi pomagamo pri izvedbi ter optimizaciji kampanj.

Spremljanje in optimizacija

analiziramo rezultate in prilagajamo strategijo za dolgoročen uspeh.

Želite
povečati ugled, izboljšati prepoznavnost 
in pridobiti več kupcev?

[FAQ]

Pogosta
vprašanja.

Zakaj potrebujem marketinško strategijo?
Brez jasnega načrta marketing pogosto temelji na poskusih in napakah, kar vodi v izgubo časa in sredstev. Strategija vam pomaga določiti cilje, izbrati prave kanale in optimizirati komunikacijo, da dosežete merljive rezultate.
Marketinška strategija ni hitra rešitev, ampak temelj za dolgoročen uspeh. Prvi učinki se lahko pokažejo že v nekaj mesecih, dolgoročni rezultati pa so odvisni od doslednosti in prilagajanja strategije glede na analize in trende.

Prav nasprotno. Strategija pomaga optimizirati marketinške vložke, tako da se izognete neučinkovitim kampanjam in usmerite proračun tja, kjer prinaša največji učinek. Podjetja z jasno zapisano marketinško strategijo zmanjšajo stroške oglaševanja do 50 %, hkrati pa povečajo konverzije (HubSpot).

V Bališ.Marketingu ne ponujamo univerzalnih rešitev – vsaka strategija temelji na vaših vrednotah, ciljih in unikatnosti blagovne znamke. Poudarek dajemo avtentičnosti, zato vaša komunikacija ni generična, ampak resnično izraža, kdo ste in kaj želite doseči.

V tem primeru analiziramo vaše sedanje aktivnosti, prepoznamo učinkovite elemente in odpravimo pomanjkljivosti. Pogosto podjetja že izvajajo dober marketing, vendar brez celostnega pristopa, zaradi česar izkoriščajo le del potenciala.

Zelo je pomembno, da vas in vaše podjetje pred pripravo marketinške strategije ali komunikacijskega načrta dobro spoznamo, zato se srečamo na uvodnem sestanku. Zanima nas, kaj že delate, kako ste pozicionirani v javnosti in kakšne cilje želite dosegati.

Naša prva aktivnost je temeljita analiza trga, na katerem delujete. Ta obsega raziskavo ciljnega trga, identifikacijo konkurence, oceno tržnih trendov in priložnosti ter prepoznavanje ciljnega občinstva. Vse to nam pomaga pri pridobivanju vpogleda v okolje, v katerem delujete, in pri ugotavljanju ključnih izzivov in priložnosti.

Skupaj določimo cilje, ki jih želite doseči s svojimi marketinškimi aktivnostmi. Cilji se lahko nanašajo na povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, generiranje potencialnih strank, povečanje prodaje ali krepitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Določimo ciljno publiko in persono – vašega idealnega kupca. To omogoča ciljno usmerjeno komuniciranje in prilagajanje marketinških sporočil.

Premišljeno izberemo  trženjske pristope in kanale, ki so potrebni za učinkovito doseganje občinstva in optimalno porabo sredstev.

Pomembno je določiti sporočila in vrednosti blagovne znamke, ki jih boste prenašali z marketinškimi aktivnostmi. To obsega opredelitev edinstvenega prodajnega položaja, ključnih sporočil o vrednosti in tonalitete komunikacije.

Pripravimo tudi konkretne ideje in načrte za posamezne komunikacijske kampanje, ki vodijo k postavljenim ciljem.

Strategijo vam predstavimo, jo po potrebi dopolnimo in za vas izvedemo posamezne kampanje.