(Najmanj) 5 razlogov za uporabo vsebinskega marketinga

Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.
Balis-buticna-agencija-blog-razlogi_za-_uporabo_vsebinskega_marketinga
Za vas sem se poglobila v različno literaturo in preverila, kako vsebinski marketing opredeljujejo različne svetovne avtoritete.
Balis-buticna-agencija-blog-Vsebinski_marketing-pisanje_za_splet
Prednost velikih blagovnih znamk so tudi velike ekipe zaposlenih v marketinških oddelkih, ki se posvečajo pripravi izstopajočih vsebin, česar si mala podjetja ne morejo privoščiti.
Balis-buticna-agencija-blog-Vsebinski_marketnig_za_mala_podjetja
Pri prebiranju različne literature sem naletela na zanimivo razvrstitev vsebinskega marketinga. Liebova v svoji knjigi Content the Atomic Particle of Marketing pravi, da obstajajo tri vrste vsebinskega marketinga: − VSEBINA, KI ZABAVA; − VSEBINA, KI IZOBRAŽUJE IN POUČUJE; − UPORABNA VSEBINA.
Balis-buticna-agencija-blog-_vsebinski marketing-spoznajte-razliko-med-informativno-zabavno-in-uporabno-vsebino
V tem članku boste dobili priporočila, kako vašo vsebino narediti boljšo, berljivejšo, da bo zanimiva za vaše (potencialne) kupce in iskalnike. Preberite 9 napotkov, ki vam bodo v pomoč pri kreiranju takih vsebin, ki jih bodo vaši uporabniki z navdušenjem brali.
Pisanje_spletnih_beseedil_Ustvarjanje_kakovostne_vsebine_Balis_Vsebinski_marketing