9 napotkov za ustvarjanje kakovostne vsebine

Pisanje_spletnih_beseedil_Ustvarjanje_kakovostne_vsebine_Balis_Vsebinski_marketing

9 napotkov za ustvarjanje kakovostne vsebine

V tem članku boste dobili priporočila, kako vašo vsebino narediti boljšo, berljivejšo, da bo zanimiva za vaše (potencialne) kupce in iskalnike.

Vaši kupci ne berejo vaših vsebin? Preberite 9 napotkov, ki vam bodo v pomoč pri kreiranju takih vsebin, ki jih bodo vaši uporabniki z navdušenjem brali. Pri ustvarjanju vsebin je pomemba unikatnost, odličnost ter edinstvenost.

1. Osredotočite se na uporabnika

Zavedajte se, da kupca ne zanimate vi, temveč je osredotočen le nase in svoje težave, zato nikakor ne smete pisati o svojem izdelku in njegovih prednostih, temveč o tem, kakšne koristi bo od njega imel naš kupec. Da boste pri tem učinkoviti, morate svojega uporabnika dobro spoznati ter vedeti, v katerem življenjskem ciklu se nahaja.

2. Kakovost pred količino

Osredotočite se na kakovost in ne na »glasnost«.

  • Bodite najboljši, boljši od konkurence in medijev s podobno vsebino.
  • Bodite drugačni, poiščite nišo, kjer lahko postanete avtoriteta.
  • Ustvarjajte čustveno vsebino.
  • Mala podjetja pretvorite svojo majhnost v prednost in pokažite svoj butični in personaliziran pristop k uporabnikom. Na tak način boste lažje konkurirali večjim tekmecem.

3. Obvezno zapišite vsebinsko strategijo

Dokumentirajte strategijo vsebinskega marketinga, ki je osredotočena na ustreznost in uporabnost vsebine za uporabnika in visoko kakovostna. Taka strategija prinaša največ učinka tudi pri manjših proračunih.

4. Sodelujte s strokovnjaki

Velika podjetja najemajo najboljše strokovnjake za kreiranje vsebin. Tudi mikro in mala podjetja morajo delovati v smeri sodelovanja s strokovnjaki, ki pomagajo pri ustvarjanju, pisanju in /ali oblikovanju vsebine. Strokovnjake lahko najdemo tako znotraj kot tudi zunaj podjetja.

5. Bodite dosledni pri objavljanju vsebin

Pri kreiranju in objavljanju vsebin je pomembna doslednost. Uporabnik s tem dobi vtis, da ste zanesljivi in da ste vir informacij, ki jih potrebuje. Posledično boste okrepili prepoznavnost in identiteto blagovne znamke.

Pri stalnem objavljanju vsebin na spletni strani ali blogu bo Google pogosteje preiskal in indeksiral vaše spletno mesto. Sveži in ažurni vsebini daje prednost pri višjem uvrščanju v iskalnike. Kakovost je seveda samoumevna.

6. Vsebine optimizirajte

Za višje uvrščanje v iskalnike v besedila je treba raziskati in vključevati ključne besede in upoštevati načela spletnega pisanja. Pri uporabi slikovnega materiala sta pomembna optimizacija in pravilno poimenovanje tega. Pridobite povezave na svojo spletno stran, kar vam bo uspelo z vrhunsko vsebino, kajti kakovostno in uporabno vsebino uporabniki radi delijo.

7. Aktivirajte svoje kupce in uporabnike

Zgradite družbene medije, kjer bodo lahko kupci in potencialni kupci aktivno sodelovali pri soustvarjanju vsebine, jo delili in izražali svoja mnenja.

Aktivno se vključujte v pogovore z ljudmi, ki delijo in komentirajo in delijo našo vsebino.

Aktivirajte sodelavce, ki naj pomagajo pri soustvarjanju vsebine in udejstvovanju na družbenih omrežjih.

Če se odločite, da boste urednikovanje družbenih medijev prepustili nekomu drugemu, se prepričajte, ali oseba res razume delovanje teh in ali dobro pozna vaše podjetje ter namen in cilje, zaradi katerih ste na družbenih omrežjih sploh prisotni.

8. Povabite uporabnike k akciji

Prav vsaka vsebina naj vključuje poziv k akciji (ang. call to action), ki bo jasno povedal, kaj od uporabnika želite. Prepričati ga morate, da nekaj naredi, npr. da pošlje sporočilo, se naroči na e-novice, pokliče, kupi …

9. Upoštevajte načela spletnega pisanja

Glavni značilnosti spletnega branja sta površnost in neučakanost. Na podlagi spoznanj, kako se uporabnik vede na spletu so nastala mnoga priporočila, kako tehnično oblikovati in bralcu približati besedilo da, da ga bo v čim večji meri prebral.